R&A kot organizacija, ki skrbi za združevanje vsega o golfu kot tudi nudi podporo za dobrobit golfa, je s pomočjo agencije SMS (Sports Marketing Surveys) naredil raziskavo ter ugotovila, da se je od zadnje večje analize leta 2016 število golfistov po vsem svetu povečalo za pet in pol milijona igralk in igralcev.

Če konkretno postrežemo s številkami se je v zadnjih petih letih število golfistov povečalo iz 61 milijona na 66,5 milijona igralcev, kar dobrih devet odstotkov več. V analizi so zajeti člani golfskih klubov, pa samo tisti, ki igrajo brez članstva in tudi tisti, ki uporabljajo le vadišča. Če vemo, da je bilo leta 2012 skoraj 61 milijona igralcev, je jasno, da se je krivulja števila golfistov v zadnjih letih precej dvignila. R&A je postregel še z enim golfskim poskokom. Leta 2016 je bilo v celinski Evropi nekaj manj kot osem milijona igralcev, ki se z golfom ukvarjajo na 18 luknjah, danes je teh približno 10,6  milijona. Direktor razvoja pri R&A Phil Anderton je dejal: »Priča smo pravemu bumu popularnosti golfa. Število golfistov se veča v svetovnem merilu, razlog pa je tudi covid, saj je golf varen šport, s katerim se ukvarjamo v naravi.« Nato je dodal zelo pomemben del, ki se dotakne novih golfistov: »Številke so resda ohrabrujoče, ampak se moramo močno potruditi in izkoristiti ta val novih golfistov. Vse nove igralke in igralce lahko zadržimo le, če v klasično golfsko ponudbo dodamo še različne atraktivne dejavnosti, ki bodo služile kot podpora tistim, ki so z golfom šele začeli. Golf je užitek, je zdrav in pomeni veliko dobrega za družine in prijatelje.«

Analiza je pokazala, da je najmanjša odstotna rast v ZDA, kjer pa je tako ali tako že več kot 30 milijonov golfistov. Bistveno večjo rast je golf doživel v Aziji in vsej Evropi, tudi na britanskem otočju. Številčna rast novih golfistov se je začela še pred pandemijo, z njo se je kvantitativni dvig le še nadaljeval, saj je golf šport, ki zagotavlja družbeni razmak, poleg tega pa v naravnem okolju slabih vplivov enostavno nima. V Veliki Britaniji so opravili ogromno intervjujev z novimi golfisti, od katerih jih je kar 95% odgovorilo, da golf nameravajo igrati še mnogo let. Ta analiza mora biti inspiracija za vsa golfska igrišča in klube tudi v Sloveniji kot tudi krovno organizacijo.

Za prihod novih golfistov je potrebno biti pripravljen, ter tako aktivnim golfistom kot tudi novim omogočiti, da je njihov prihod več kot dobrodošel, da se počutijo prijetno in domače, da je vzdušje prijateljsko in sproščeno, da je vsaka nova izkušnja za golfista pozitivna. Nikakor ne gre pozabiti in celo nadgraditi komunikacijo z golfisti, jim ponuditi hitre in kreativne odgovore, omogočiti čim bolj enostavno pridobitev informacije, morda tudi poenostaviti sistem rezervacij. Spodbudno golfsko okolje je vir dobrega počutja in le tako bo golf pridobil na množičnosti, posledično tudi na kakovosti.

Vir: (R&A, GZS)

Foto: Mikhail Nilov/Pexels


Jan 07, 2022