V zadnjih mesecih smo lahko prebrali marsikaj o novih pravilih, ki naj bi igralcem v prihodnosti olajšala igro na zelenicah. Toda zdi se, da v ZDA potrebujejo dodatne rešitve, saj se zaposleni v golfski industriji soočajo z vedno novimi izzivi.


Vsi, ki golfa nikoli niso marali preveč, so se v minulih dneh naslajali nad novimi težavami Tigerja Woodsa. “Padli golfski zvezdnik” namreč nikakor ne uspe najde izhoda iz “brezna” v katerega je zašel pred nekaj leti. Po zadnji operaciji hrbta je namreč neprišteven sedel za volan (sam je svoje počutje sicer pripisal učinku močnih protibolečinskih tablet) in noč preživel na policijski postaji. Epizoda, ki Woodsu nikakor ne bo pomagala pri načrtovani vrnitvi med najboljše.

Toda ob privoščljivih je na drugi strani tudi veliko tistih, ki opozarjajo na ogromno delo, ki ga je za popularizacijo golfa opravil zmagovalec 14ih majorjev. Zdi se, da imajo prav, saj je v ZDA padec priljubljenosti športa na zelenicah v velikih meri povezan s težavami Tigerja Woodsa.

Matt Powell, ki se ukvarja z analizo posameznih športnih industrij pa opozarja še na ostale dejavnike, ki so v ZDA v letošnjem letu vplivali na precejšen padec prodaje golfske opreme. Ob slabem in muhastem vremenu omenja predvsem menjavo generacij. Mladi dandanes namreč niso več tako privrženi le enemu športu kot nekoč. Najbolj zgovoren je podatek o zaprtju številnih igrišč v ZDA. V času največje priljubljenosti golfa pred nekaj leti so imeli Američani namreč na voljo kar 16 052 igrišč. Trenutno pa je ta številka precej manjša in znaša “le” 15 372. 


Jun 01, 2017