Pogoji uporabe

Splošni pogoji

Preden opravite prijavo na tekmovanje ali naročite storitev preko spleta prosimo preberite naslednje pogoje poslovanja. Naročnik oziroma registriran uporabnik je vsaka oseba, ki je opravila veljavno prijavo na tekmovanje ali opravila naročilo druge storitve oz. izdelka na spletnih straneh Golf zveze Slovenije in se nanj nanašajo ti Splošni pogoji in navodila.


Golf zveza Slovenije se trudi, da so vse informacije, objavljene na spletni strani www.golfportal.info, za pristop k rezervaciji ali naročilu po spletu točne, kljub temu si pridržujemo pravico do kakršnihkoli sprememb tekstovnega, slikovnega ali drugega materiala na spletni strani brez predhodne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave.


Vsa komunikacija, ki poteka med uporabniki in Golf zvezo Slovenije v elektronski obliki, se šteje, kot da je v pisni obliki.

Pred rezervacijo ali naročilom preko spletne strani, prosimo, preberite:

  • te pogoje uporabe,
  • postopek prijave na tekmovanje,
  • postopek oddaje naročil
  • našo politiko zasebnosti, ki se nanaša na varstvo vaše zasebnosti in osebnih podatkov.


Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.

Bistvene lastnosti storitev, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. Podatek o roku dobave velja v trenutku dokončne potrditve. V primeru morebitne spremembe roka dobave vas bomo ustrezno in pravočasno obvestili.


Cene, vrednost DDV-ja in drugi stroški so razvidni v postopku opravljanja naročila, še preden zaključite naročilo. Prav tako boste o vseh podatkih o vašem spletnem naročilu obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli pri oddaji vaših podatkov. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas konktaktirajte na naš e-naslov, preko spletnega obrazca ali po telefonu. 

Kontaktni podatki so navedeni na spletni strani tukaj


Prijava na tekmovanje in naročanje storitev in/ali izdelkov

Na naših spletnih straneh ponujamo registriranim uporabnikom možnost spletne prijave na tekmovanje in naročilo storitev in/ali izdelkov. Sama prijava na tekmovanje ne šteje za potrjeno rezervacijo na tekmovanju, saj je bistveni pogoj za veljavno rezervacijo potrditev s strani organizatorja tekmovanja.


V primeru, da potrditev ni izvedena, se šteje, da prijava na tekmovanje ni bila nikoli izvedena.

Pri naročilu storitev ali nakupu izdelkov, vam izdelke pošljemo po pošti, ali pa jih lahko prevzamete osebno na sedežu Golf zveze Slovenije, po predhodnem dogovoru.


Potrditev prijave na tekmovanje ali naročila

Potrditev prijave na tekmovanje ali naročilo je dokončno potrjeno in zaključeno, ko pošlje ponudnik na elektronski naslov naročnika potrditev prijave ali naročila.


Način plačila

Omogočeni so naslednji načini plačila:


nakazilo na račun ponudnika:

Golf zveza Slovenije, Šmartinska cesta 152, P.P. 4002, SI-1511 Ljubljana

NLB d.d., Trg Republike 2, 1000 Ljubljana

IBAN: SI56 ;  BIC banke prejemnika: LJBASI2X

sklicna številka: 00  (zaporedna številka naročila, ki ga prejmete na vaš mail)


Naročilo je potrjeno ob vplačilu celotne vrednosti na naš TRR. Takoj ko prejmemo plačilo na naš TRR vas bomo obvestili o poteku vašega naročila.


Cene

Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.


Varovanje osebnih podatkov

Golf zveza Slovenije se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve svojih storitev, naročila in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.


Reševanje reklamacij

Reševanje reklamacij poteka v skladu z določili Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.

Reklamacija se posreduje pisno na naslov Golf zveze Slovenije.

V primeru, da bi bila po vsebini sodeč reklamacija lahko rešena na kraju samem, uporabnik pa se ni pritožil ali reklamiral storitev ali izdelek in o nepravilnosti ni obvestil ponudnika oz. organizatorja tekmovanja, se šteje, da se je uporabnik strinjal z opravljeno storitvijo in je s tem izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij.

 

Vračilo izdelka, odstop od pogodbe

Postopek vračila izdelka

Uporabnik, ki je potrošnik (tj. fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti), ima pravico, da v 30-ih dneh od prevzema izdelka ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Potrošnik mora izdelek vrniti ponudniku najkasneje v 14 dneh od sporočila o odstopu. Izdelek mora vrniti nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik . Vrnitev prejetega izdelka ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik ne more odstopiti od pogodbe, katere predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika in ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam (npr. ob naročilu izdelka izven standardnih dimenzij), ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

V primeru, da potrošnik odstopi od pogodbe, mu mora ponudnik vrniti vsa opravljena plačila, in sicer takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.


Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.


Ponudnik mora potrošniku izročiti izdelek v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bil izdelek izročen.


Ostalo

Golf zveza Slovenije hrani naročila (pogodbe) v bazi podatkov spletne strani in so dostopni uporabniku na njegovo željo.


Pomoč

Za pomoč oziroma dodatne informacije vam je na voljo podporni portal in pogosta vprašanja ali nas kontaktirajte preko kontaktne spletne strani tukaj.


Uporaba prava in pristojnost

Pravna razmerja med uporabniki spletne strani in ponudnikom se urejajo s predpisi Republike Slovenije. Morebitne spore bodo uporabniki in ponudnik reševali po mirni poti, če pa to ne bo mogoče, pa bodo za reševanje sporov pristojna sodišča Republike Slovenije, in sicer po vsakokratnem sedežu ponudnika.


Postopek prijave na tekmovanje in naročila 

Elektronsko obvestilo o prejemu prijave na tekmovanje in naročila. 

Po opravljeni prijavi uporabnika na tekmovanje ali oddaji naročila, prejme naročnik obvestilo po elektronski pošti, da je prijava ali naročilo sprejeto. Obvestilo na elektronski naslov je običajno prejeto v 5 minutah, lahko pa se to tudi časovno podaljša zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev.


Organizator tekmovanja ali ponudnik storitev/izdelkov si pridržuje pravico do zavrnitve prijave na tekmovanje ali naročila v primeru očitno napačnih podatkov ali cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih podatkov, o čemer ponudnik obvesti uporabnika. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne obdelave podatkov si pridržujemo pravico do kontakta s uporabnikom.