Gradež je slovenskim igralcem golfa dobro znan, saj ga zaradi mile klime obiskujejo predvsem v zimskih mesecih, čeprav ima tudi v ostalih letnih časih veliko zvestih obiskovalcev.

Poleg Slovencev so od tujih gostov najštevilčnejši Avstrijci, ki ob koncih tedna radi pridejo na Jadransko obalo. Ravninsko igrišče z veliko vodnimi ovirami ob lepem vremenu ni zahtevno za igranje, kadar pa zapiha veter, pa je predvsem zadnjih pet lukenj, na katerih vam piha v prsa, za igranje bistveno daljših, kot so v resnici.


Po lanskoletni menjavi lastništva so se spremenile tudi cene igranja, ki so postale bolj ugodne za vse obiskovalce. Tistim, ki Gradež ni predaleč, je na voljo zimska karta, ki velja do zadnjega dne v marcu in stane 400 evrov. Glede na to, da morajo dnevni gostje za odigranih 18 lukenj odšteti 50 evrov, je zimska karta za navdušenega golfista res najboljša možna izbira. Grado lahko sicer najugodneje odigrate v paru, saj so na voljo tudi akcijske cene ob uporabi kuponov iz Diners golf kataloga ali knjige kuponov Fairway to hotel, ko lahko dva igrata za 70 evrov. Tradicionalni ženski dan je še zmeraj torek, ko dame igrajo za 40 evrov.

Direktor igrišča Marko Prekić je pojasnil, da je letos cena igranja nižja, zato ker so zelenice nekoliko manj urejene kot prejšnja leta, ko je bila njihova hitrost zaščitni znak igrišča. Vseeno je igrišče zgledno vzdrževano in zaradi vodnih ovir tudi dovolj tehnično in taktično zahtevno za igranje, saj ga le redki odigrajo brez izgubljene žogice. Ob sončnem vremenu so čudoviti tudi razgledi na Alpe in Triglav, ki se vidi kot na dlani.


Pot iz Ljubljane je dolga 135 km in traja uro in pol, ne glede na to, ali se peljete mimo Sežane in po avtocesti do Tržiča (Monfalcone) ali pa skozi Vipavsko dolino mimo Nove Gorice do avtoceste pri cestninski postaji Villesse, od koder se zapeljete nazaj do izvoza za letališče Ronchi in po lokalni cesti od Gradeža. Po končani igri pa je restavracija Al Casone še vedno najboljša izbira za kosilo, saj je edina v okolici odprta skozi ves dan.


Dec 10, 2024