Golf je šport, kjer napredek na področju opreme vsem, ki skrbijo za njegov razvoj povzroča obilo sivih las. Po zaslugi moderne tehnologije palice (in žoge) namreč omogočajo vse daljše in vse bolj natančne udarce.


V kolikor v R&A-ju tej problematiki ne bi posvečali zelo resne pozornosti, bi že v nekaj letih večina klasičnih igrišč postala “prekratkih” oziroma premalo zahtevnih za profesionalce. Kljub številnim omejitvam pa golfska industrija seveda ne počiva in na trg dan za dnem pošilja nove in nove palice, “s katerimi lahko žogo 200 metrov in več brez vsakršnega napora udari tudi vaša osemdesetletna babica”.

Proizvajalci pa se pri tem soočajo z eno težavo. Kljub najboljšim namenom večino ljubiteljskih igralcev namreč omejuje debelina njihovih denarnic. Le redki si lahko namreč privoščijo, da bi vsako leto zamenjali svoj komplet. Predvsem driver, ki predstavlja največji udarec za proračun.

Pri podjetju Taylor Made so se tega problema na ameriškem trgu lotili zelo inovativno. Ta tovarna je namreč uvedla “sistem naročnine”, ki v precejšnji meri spominja na tistega pri plačevanju storitev mobilnega operaterja. To pomeni, da se igralci, ki se odločijo za tovrstno možnost zavežejo k plačevanju mesečnih prispevkov za svoje palice. Po letu dni pa nato v uporabo dobijo nov komplet. Razumljivo je vse skupaj povezano z določenimi omejitvami. Predvsem so tvorci nove storitve ob menjavi pozorni na stanje palic, ki ste jih uporabljali. V primeru, da so slednje preveč poškodovane, morate v celoti plačati za storjeno škodo.


Maj 12, 2017